تجلیل از نقش‌آفرینی شهرداران مدارس و اعضای کانون نوجوانان منطقه۶ در اجرای رویدادهای بزرگ شهری 

مهدی بصیری معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۶ از تجلیل جمعی از شهرداران مدارس و اعضای کانون نوجوانان محله وصال به پاس مشارکت مؤثر در اجرای رویدادهای فرهنگی، مذهبی و اجتماعی منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶، مهدی بصیری با اشاره به اهمیت مشارکت نوجوانان در برنامه‌های مدیریت شهری گفت: به همت اداره آموزش‌های شهروندی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی و با همکاری شهرداری ناحیه ۲ و سرای محله وصال، آیین تقدیر از جمعی از نوجوانان فعال عضو کانون نوجوانان و دو نفر از شهرداران مدارس برگزار شد.

وی افزود: این نوجوانان در اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی منطقه از جمله جشن بزرگ امام‌رضایی‌ها در مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر، ویژه‌برنامه‌های فرهنگی و مذهبی سطح منطقه و همچنین آیین‌های مناسبتی مختلف، حضوری فعال و تأثیرگذار داشته‌اند و همواره در کنار مدیریت شهری برای پیشبرد برنامه‌های محله‌محور و اجتماعی ایفای نقش کرده‌اند.

بصیری با تأکید بر ضرورت توجه به ظرفیت نوجوانان در مدیریت شهری اظهار داشت: تجربه نشان داده است که نوجوانان در صورت فراهم شدن زمینه مشارکت، می‌توانند نقش مؤثری در اجرای برنامه‌های اجتماعی، فرهنگی و شهروندی ایفا کنند و به عنوان سفیران مسئولیت‌پذیری و مشارکت اجتماعی در مدارس و محلات شناخته شوند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۶ خاطرنشان کرد: تقویت کانون‌های نوجوانان و حمایت از شهرداران مدارس از جمله رویکردهای مهم مدیریت شهری در راستای تربیت نسل آینده و گسترش فرهنگ مشارکت اجتماعی است و این تقدیر نیز در همین راستا و برای ارج نهادن به تلاش‌ها و همکاری‌های ارزشمند این نوجوانان انجام شد.

وی در پایان از همکاری شهرداری ناحیه ۲، سرای محله وصال، خانواده‌ها و مدیران مدارس در همراهی و حمایت از فعالیت‌های نوجوانان قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرد زمینه حضور و نقش‌آفرینی هرچه بیشتر نوجوانان در برنامه‌های شهری فراهم شود.

انتهای پیام/

۲ تیر ۱۴۰۵ - ۰۵:۲۶
کد مطلب: 82285

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =