به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، مرتضوی افزود: در جریان عملیات بازبینی و رفع نواقص کلیه چراغهای راهنمایی و رانندگی، اکیپهای تخصصی ضمن بازدید میدانی از تمامی نقاط حساس و پرتردد منطقه، تجهیزات راهنمایی و رانندگی را بهدقت مورد بررسی قرار دادند. در این فرآیند، نواقص فنی و خرابیهای شناساییشده در سیستم کنترل و روشنایی چراغها در کوتاهترین زمان ممکن و با دقت بالا برطرف شد.
مرتضوی ادامه داد: این اقدام که با هدف پیشگیری از بروز حوادث رانندگی و ارتقای نظم ترافیکی انجام شده است، موجب بازگشت کامل کارکرد تجهیزات و تأمین روشنایی مطلوب چراغهای راهنمایی و رانندگی در سطح منطقه شده و عملکرد این سامانهها را به وضعیت مطلوب رسانده است.
وی در پایان تأکید کرد: نظارت مستمر بر تجهیزات شهری و رسیدگی سریع به گزارشها، شکایات و نواقص احتمالی، از اولویتهای اصلی برنامههای جاری منطقه ۱۷ است تا ایمنی، آرامش و سهولت تردد شهروندان همواره در بالاترین سطح حفظ شود.
انتهای پیام/
نظر شما