اکران رایگان «قلب رقه» و «آسمان غرب» در سینما پارک میدان مشاهیر

سینما پارک میدان مشاهیر، واقع در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، ۶ مهر ماه ۱۴۰۳ دو فیلم سینمایی «قلب رقه» و «آسمان غرب» را به صورت رایگان اکران خواهد کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگرب عباس‌آباد؛ اکران رایگان دو فیلم سینمای «قلب رقه» و «آسمان غرب» ساعت ۱۹ و ۲۱ ششم مهر ماه ۱۴۰۳ در سینما پارک میدان مشاهیر انجام خواهد شد.

فیلم سینمایی «قلب رقه» به تهیه‌کنندگی سعید پروینی روایت تازه‌ای از سینمای ایران درباره گروه‌های تروریستی در کشور سوریه است و خیرالله تقیانی‌پور آن را کارگردانی کرده و نگارش فیلمنامه‌اش را بر عهده داشته است. شهرام حقیقت دوست، فرهاد قائمیان، هدایت هاشمی و محمدرضا شریفی‌نیا به ایفای نقش می‌پردازند. این فیلم سینمایی در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر موفق به دریافت سیمرغ بلورین در بخش صدابرداری شده است.

فیلم سینمایی «آسمان غرب» نیز فیلمی به کارگردانی و نویسندگی محمد عسگری و تهیه کنندگی حبیب‌الله والی‌نژاد است که در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر نامزد ۶ سیمرغ بلورین شد که در ۳ رشته موفق به دریافت آن شد. ضمن آنکه عنوان بهترین فیلم از نگاه ملی را نیز از آن خود کرد. داستان آسمان غرب به روزهای آغازین جنگ و نقش‌آفرینی شهید علی‌اکبر شیرودی می‌پردازد. میلاد کی‌مرام، امیرحسین آرمان، روح‌الله زمانی و نسیم ادبی از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

علاقمندان می‌توانند ۶ مهر ماه در ساعات ۱۹ و ۲۱ به آدرس بلوار نلسون ماندلا، بوستان نوروز، میدان مشاهیر مراجعه کنند.

انتهای پیام/

۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۰
کد خبر: 60143

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 10 =